Baskarpssand

Där här jag varit idag med mamma och pappa, ligger utanför Habo, det är vättern det med, och det var kallt i vattnet, men varmt på land,men tog två dopp iaf! svalkade kan jag juh säga!;)
Har även varit och handlat lite med, och nu har jag ätit lite kvällsmat, skulle gjort kycklingrullar, men var inte såå hungrig kom jag på sen så blev mackor med ädelost och salami och o´boy till de, redigt fint=)
Råkade nog äta lite plast med, haha..salamin är liksom en sådan där korv som man skivar själv, och de va plast runt den som jag inte såg tyckte väl att skinnet kändes lite väl segt, haha så såg jag de sen då..;)

Imon ska jag jobba, va meningen att jag skulle börja 12, men så frågade jag om jag fick börja senare så ska börja 15 istället, skönt, hinner man vakna och äta lite lunch å sådär innan, kommer förmodligen inte vara fint väder imon så blir nog inget solande..men blir inte brun ändå så inget kul juh!
Få se om Malin ville träffas över en fika imon, så då blir de perfekt om jag få börja senare!
På onsdag blir vu bjudna på smörgåstårta på jobbet, mums! snälla boende (deras anhöriga) vi har=)

Igår kväll så hade jag så himla tråkigt juh, och så skickade jag meddelande till Sara Ludvigsson för jag saknar henne, (hade läst mitt gamla inlägg om bulgarien) vi var så himla bra kompisar innan, men nu verkan pratar vi eller träffas nått knappt..så vid 20 bestämde vi oss för att träffas över en cider, så vid 21 kom hon hit så gick vi till Sir Simons och åt pizza och drack cider, och det var så himla mysigt, de blev inte sådär stelt och jobbigt som det kan bli när man inte träffats på länge, utan vi hade lika kul som vi alltid brukar ha, skönt! så hoppas verkligen att vi kan få tillbaka den vänskapen vi hade förr, likaså att jag och Isa kan få de, skickade mess med henne igår också, hon var oxå med i Bulgarien..shiet snart ett år sen som vi var där, helt sjukt juh! Det var tider det!

Det har handlat mycket om vänskap det senaste..men vänner är det viktigaste vi har, och tyvärr har jag juh känt att vänner har försvunnit, och jag har väl försvunnit från dom med..det är helt sjukt att det blir så.
Tänker på de som jag umgicks med när jag gick i 1-9, vi var liksom bästa kompisar en hel hög med människor och umgicks jämt, på sommrana hängde vi vid kjollan (gräshagskiosken) och käkade 5 kronors mjukglass som vi köpte av Anita (min nuvarande jobbarkompis) och allt var så himla kul!
Men man växer ifrån varandra, tyvärr..man får ett annat liv, man jobbar/pluggar olika tider, man skaffar pojkvän/flickvän, man har olika intressen och skaffar andra kompisar, och tiden räcker helt enkelt inte till, och man pratar mycket om att man måste träffas, men tiden går och tillslut rinner det ut i sanden, och man tar aldrig upp det igen..
Jobbigt läge, men de är väl bara att inse att de är så, därför det är ännu viktigare att hålla fast och göra det bästa av situationen med de vänner man har!
Och jag har inte många kvar, men jag har de bästa: fien, malin och Jenny=) ni är topp 3, alltid! Love you girls!

Och jag hoppas att under denna sommaren att jag har fått nya vänner, genom att jag fått träffa mina underbara jobbarkompisar, vi sommarvikarier äger=) haha! det är eran sista vecka nu, den som kommer, och det suger juh rätt bra, kommer sakna er..som sagt!

Nehe, hoppas att det är bra med er alla!
Håll fast vid och uppskatta det ni har!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-09 @ 20:59:02
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojdå :b



Ville bara säga att du är min bästaste vän som finns! <3

LOVE YOU!

2009-08-09 @ 20:59:57
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Jenny

PUSS på Kakan.

2009-08-10 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0