Sol sol sol!!

Härligt, skönt och underbart väder idag alltså!
Sitter på balkongen och svettas bort i en lite pöl snart..eller en stor pöl, jag är juh inte så liten:P
Det är verkligen hur varmt som helst!

Igår så jobbade jag, det gick hur bra som helst, hade en Bst, (boendestöd) så det var jag och en boende alltså.
så först lagade vi mat, sen åkte vi upp till stadsparken och tog en glass och sen gick vi hem, hur skönt som helst!
Sedan så softade vi bara på kvällen.
Innan jobbet var jag på stan, fick tag på lite presenter till syrran..få la se om det uppskattas!
Träffade även syrran på stan, hon följde med mig när jag käkade nacotallrik på Wasa, gott!!

Idag händer det inte mycket, vet inte vad jag ska göra ikväll..
ska jobba imon 8-20, vill verkligen inte..ska va själv några timmar på kvällen med, och det har jag juh inte varit nångång än, så det känns lite sådär..jag är juh inte helt säker på de där stället än, har juh inte vart där så mycket..
men kunde inte med att säga nej, måste juh ha pengarna om jag ska flytta hemifrån snart!

Så känns som helgen blev lite förstörd, man kan inte hitta på nått sådär ikväll och inte imon kväll efter jobbet för då är man alldeles för trött, om jag inte kan lyckas smita lite tidigare om jag inte tar nån rast..men kanske måste ta rast, ja vet inte:/

Jaja så är det, tänk på pengarna KAKA!!!
Idag åker mamma och pappa till Gbg och är borta till imon, betyder att man måste va själv hemma ikväll med..känns inte lockande..varför kan jag inte få ha en pojkvän för??

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0