Off to work!

Hejhej alla!!

Nu ska ja alldeles snart åka och jobba, håll tummarna för lilla mig!
Nee men det ska nog gå bra tror jag minsann!
Har inte gjort så mycket idag, ha vart lugnt..
lagade mat och åt mat för en stund sen..
annars inte mycket då...

Alltså den där grillfesten i lördags, den har verkligen etsat sig fast i mitt lilla huvud, tänker hela tiden på det precis som det var igår..haha helt sjukt.
Ge mig grillfest igen!! Mohahaha..

Bussen går om tio minuter!
Nemen annars är det rätt bra!
Jag vill ha en lägenhet, håll gärna öron och ögna öppna om ni hör nån som vill hyra ut sin lägenhet så är jag väldigt intresserad!
Jäpp så är det!
Kommer missa början av Grey's anatomy ikväll, det är inte bra!

Menmen, så är det!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det gick bra o jobba igår :)

2009-04-23 @ 11:59:54
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0