Min framtid

Emelie Viktorsson skrev detta på sin blogg:
Gå in på google bildsök,
Sök på ditt födelsedatum (dag och månad),
Ta den andra bilden och ladda upp,
Bilden du ser är din framtid!

Så jag gjorde det, och min bild blev:




























Vad betyder den bilden?
Vad ska hända i min framtid? kommer jag att få någon slags kris??
Hmm..vad tror ni gott folk!?

Igår vart de gbg, det var mysigt, varmt och skönt, god mat på Jensen´s Böfhus, och en glass och sådär.
Jag körde till Göteborg och lite inne i Göteborg, och det gick hur bra som helst faktiskt!
En sväng ut till kyrkogården där min älskade faster ligger, lika jobbigt varje gång, är 4 år sen nu:/

Sedan vart det hemgång, stannade till i Borås på Coop och handlade kvällmat, det blev kött, kroketter och vitlöksbearneisesås, hur gott som helst!
Men jag mådde inget vidare på kvällen, usch..hade ont i huvudet, var sjukt trött och hängig.
Men idag har jag mått bra!
Vart och käkat på Dragon tillsammans med mamma, pappa och mormor, sedan åkte vi till Netto och sen hem till mormor.
Har kollat på hockeyn, men det gick juh åt pipsvängen!
Och nu har jag spelat bingolotto, jag vann en ny bingolott, haha vad kul för mig!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: emelieviktorsson

Haha, ska bli spännande att se vad den bilden betyder ;D

2009-04-06 @ 13:07:09
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0