Låttext

Kings of Leon - Cold desert

"I'm on the corner, waiting for a light to come on
That's when I know that you're alone
It's cold in the desert, water never sees the ground
Special unspoken without sound

You told me you loved me, that I'd never die alone
Hand over your heart, let's go home
Everyone noticed, everyone has seen the signs
I've always been known to cross lines

I've never ever cried when I was feeling down
I've always been scared of the sound
Jesus don't love me, no one ever carried my load
I'm too young to feel this old

Is it you, is it me
Or does nobody know, nobody see
Nobody but me"


Tycker den texten är väldigt fin!
Låten i sig är la sådär..haha, men aa så är det!
Idag har syster och Linus varit här, vi åt lite och sedan styrde vi bilen mot habo, de åkte till mormor och jag tog en sväng ut till Malin för en liten fika, trevligt så trevligt =)
Jenny och Malin: Vi måste ta en fika i veckan, lova mig det! Ni får prata ihop er om en dag, det är ni som är fullbokade..hehe! Jag jobbar som sagt tisdag 7.30-16, sen kan ja alla andra dar=)
Sen ikväll har det inte hänt nånting...ska snart krypa ner i sängen och kolla på en film tänkte jag, lånade en film av Malin så får se om det är nått att ha:P hihi..

Btw, jag skrev fel innan på ett namn från gårdagen, Kalle är inte en Kalle han heter Klas..tyckte att nått kändes fel när jag skrev det..haha, så tack jenny för rättelsen;)

Imon vet jag inte vad som händer..blir nog lugnt..
på tisdag jobba..
resten av veckan inget planerat förutom en fika med flickorna då, och så hoppas jag att jag får träffa Fien i helgen när hon kommer hem, saknar dig flicka!! KOM HEM NUUU!!!

Så är det med det, ska mysa ner mig i sängen nu!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är inte säker på att jag kommer till Jönnet i helgen. Vi får se :O



Pussa!

2009-04-19 @ 20:59:21
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0