Kort hår

Nu hade man visst kort hår igen..eller okej det är inte såå mycket kortare än innan, men det är rätt mycket uppklippt så det känns jävligt kort.
Och jag grät ögonen ut mig innan..typ..för jag tyckte de såg för jävligt ut, det ser för jävligt ut..
men det är hår, det växer ut!
Har även vaxat mina ögonbryn idag..fia det gjorde visst ont, men inte olidlig smärta var det inte!
Blev jättenöjd med ögonbrynen iaf, tur att nått har varit bra idag!

Nu håller jag på att bakar bullar, de är på första jäsningen innan utbakning..
ska jäsa typ 20 minuter till..
Så hoppas de blir bra, det blir dom förmodligen inte för jag är typ sämst på att baka bullar, men haha det ska nog gå..
om det inte går bra så kommer jag bli arg, vilket kommer leda till att jag börjar lipa ännu mer och slänger degen eller att mamma eller pappa får ta över:P haha..
Nee jag ska försöka hålla mig i skinnet! eller vad man nu säger..
Ja vet att jag är en jävla lipsill, men jag kan inte hjälpa det..alla är vi olika!

Nu längtar jag väldigt mycket till helgen. fast mitt hår ser för jävligt ut..:/ men kanske hinner vänja mig..
Rufsar man till det ordentligt  å sådär så kanske de blir bra..kanske blir liten sväng med vågtången..om det går om det inte är för kort!
Men ska bli kul att träffa alla sina små sötbollar igen..
Och på fredag blir det nog en sväng till Gbg innan man landar i Färgelanda;) najs!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gör inte alls ont. Bara fjollor som tycker det gör ont :O



Mohaha :D

2009-04-07 @ 23:03:53
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Sara Stavåker

Vill ju se håret, det blir säkert skitbra! :)

2009-04-08 @ 02:32:43
Postat av: Sara

Det blev säkert skitbra menar jag ju, kan inte stava :P

2009-04-08 @ 02:33:48
Postat av: Balle

Heej bullmaja =) Dom blev ju askalasgoda!! Tack för en trevlig da!! Hultsfred =P

2009-04-08 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0