Jordgubbar

Det har jag ätit ikväll, och det var så himla gott!
Har även ätit hemmagjord kebab idag, gottgott det med=)
Tittat på tv, bara tatt de lugnt ikväll, skönt!
Är det någon mer än jag som kollar på tonårsliv? jag tycker det är himla bra, och jämt så mycket bra låtar..
men tyvärr så står det inte med i eftertexten vilka låtar det är..:/ tråkigt tycker jag!

Så är det, idag har det inte hänt allt för mycket..
vart rätt segt idag..som vanligt.
Imon ska jag åka och träffa chefen för det gruppboendet jag är timvikarie på...prata lite om sommaren och sådär, vet inte om han hade nått annat ställe som jag kunde va vikarie på med, hoppas!
Så jag blir kvar i Jönköping ett bra tag till, tyvärr..men om så nu blir fallet så måste ja fan hitta mig en lägenhet, orkar inte bo hemma mer, så det så.
Om jag får en egen lägenhet så kan jag nog stå ut med Jönköping, liksom sommaren ligger framför våra fötter, en sommar utan vätterstranden och piren, det går knappt, men det sämsta med sommaren här är att Vasa har sommarstängt, likaså flera andra cafeér och resturanger, vilket är superdåligt!

Så är det..
Igår läste jag ut boken "Lyckans hjul" av Kajsa Ingemarsson, den var riktigt bra!
Det handlar om tre kvinnor som är väldigt olika men som träffas och delar väldigt mycket, mycket på grund av deras nya granne som visar sig vara en "spåtant"...den är rolig och bra, spännande! och det är en svensk författare vilket ger den ett STORT PLUS! Så läs den..
Ikväll ska jag börja läsa "marley och jag"..den filmen går juh nu på bio, så tänkte att jag måste läsa boken så jag kan se filmen sen, filmen verkar juh va helt underbar så;)

Nehe, om man skulle gå och lägga sig och läsa, har lite att göra imon, göttans=)
Ska se om jag kan få en klipptid denna veckan med, vill klippa vanlig lugg nu, behöver inte klippa mig annars egentligen eftersom det bara var lite mer än en månad sen jag klippte mig, men vill ha lugg, saknar juh min lugg en massa! Så det får jag försöka få en tid till;)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0