Göteborg!

Imon bär det av till staden i mitt hjärta igen=)
Helt jävla underbart!!
Mamma, pappa och lilla jag ska åka dit, få se vad det bjuds på under dagen., lite shopping kanske, kanske mat på Murveln och solning på nån härlig ute servering, me like a lot!

Idag vart det fika med tjejerna, trevligt värre!
Sedan följde jag med Malin och även hennes bror som var med och handlade på Maxi, och sen följde de med hem hit och käkade korv med bröd:P
Hihi, nu har ja vart en sväng på a6 med mamma å pappa, köpte mat till kvällen, tog en glass och sådär, mysigt!

Åhh ge mig imon NUU!!!
Men ikväll blir det att titta på hockey!
Trevligt värre!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBall

Taack för allt gumman =) Du är så sööt! Hoppas du får en toppen dag i Gbg!! Puss

2009-04-04 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0