Gå bredvid

Idag är det onsdag, klockan 16 ska jag infinna mig på Brahegatans gruppboende där jag ska gå bredvid för första gången, det ska bli spännande, men man är lite nervös minsann!
Ska förbi Linneas tobak innan det och hämta ut grejer från Ellos=) hihi, spännande det ska bli!
Hade en shoppingdag på Ellos i torsdags tror jag det var, så beställde hem 1 par skor och tre par linnen, hihi! Jag och mina linnen;) Men de va så snygga, så hoppas de passar nu så man slipper skicka tillbaka och hålla på:P

Ska väl snart laga lite mat med, ska bli en fläskfilégryta med ris tänkte jag..ska se vad jag kan slänga ihop för nått;)
Har inte gjort nånting hittills idag typ..ätit frukost, tittat på tv, duschat och sitter nu vid denna dumburken..vilket liv man har va...?
Men nu kanske de blir att jag kan få börja jobba lite mer, och det skulle inte sitta fel nånstans!

Nehe..
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så skiter i detta nu!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0