Fransk manikyr

Det har jag precis gjort på mig själv..blev helt okej..inte världens lättaste sak att göra kan ja ju inte påstå!
Men så är det;)

Igår var jag hos min älskade Malin=) Vi åt bullar, tittade på rallybrudar och på kvarteret skatan, haha skrattar!
Och åt pizza och kelade med katterna, underbar dag,,åkte hem vid sju, och då hade ja sådan jäkla huvudvärk så de finns inte...men gick över efter några timmar!
Tack för en underbar dag Malin, hoppas vi ses snart! du måste få korten på katterna som jag tog igår, så jäkla söta;) hihi
Puss till dig!

Idag har jag inte gjort nånting typ..
telefonen har gått på högvarv här hemma..:P jobbigt..har pratat med chefen och pratat med ett gruppboende som jag ska börja gå bredvid hos på onsdag=) så kul=)
Mer jobb till mig, förhoppningsvis=)

Så är det..
pappa kommer om en stund, och ingen mat har jag fått i mig än heller..kanske borde komma på nån mat?
Måste packa idag med, suurt! jag hatar att packa!
Men imon ska jag åka till Peter, ska bli grymt roligt, äntligen få jag träffa min Fia igen, va faktiskt en vecka sen nu! skandal!
På lördag blir de fest och träffa massa roligt folk, kommer bli great success som alltid!

Nehe..mat då kanske ja..
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0