Desperat!!

Haha jag är deseperat..men bara nästan! hahaha, eller va säger du Jenny?
Du är så himla rolig!

Idag har jag då gått bredvid på jobbet, gick bra..men det var lite segt, men det gick iaf!
Imon och på torsdag ska jag JOBBA där, alltså jag ska va vikarie...najs=)
Känner man sig lite stolt att man får ett sånt förtroende, har bara vart där tre gånger..men det kanske är mycket!?
Nee inte om man knappt har träffat den som man ska ta hand om imon..haha!

Igår blev ja lite sur..eller ledsen mer kanske!
På förmiddagen var det en som ringde från Göteborg som jag har skickat en jobbansökan till och han var jätteintresserad av att ha mig där..men jag har ingen lägenhet och kan inte fixa de så snabbt och det kändes inte så seriöst det jobbet på nått sätt, så jag tackade nej.
Sen igår kväll ringde det en annan från Göteborg från ett av de jobben jag sökt..men eftersom jag inte har nån lägenhet där och ingen jag kan bo hos så tyckte hon att det blev för svårt..för hon ville förmodligen ha nån rätt snart.
Då kände jag bara JÄVLA SKIT!! varför ska de va så jäkla svårt att få en lägenhet där för???
Så jaa..det ringer liksom aldrig nån därifrån och pratar jobb, sen ringer det två stycken på samma dag..och då har ja ingen lägenhet plus att ja precis fått ett jobb här..så jävla typiskt!

Men nu letar jag lägenhet i Jkpg för fullt, är väl främst i andra hand, bara några månader, typ ett halvår eller nått till en början..
så jag hinner lista ut vad jag vill göra med mitt liv, för jag har ingen jäkla aning om vad jag vill göra med mitt liv:/

45 minuter kvar till Andra avenyn..
hade tänkt att titta på Ugly Betty, men så sitter jag å pratar med Jenny och lite med Fien och det är mycket roligare!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: emelie v

Det finns jättemånga som vill hyra ut sina lägenheter nu i andra hand ju, de flesta till januari ungefär (många som ska studera utomlands). Ett litet tips bara, om du vill ha något för en kort tid bara. Ses vi på fredag? :)

2009-04-23 @ 13:22:43
URL: http://www.metrobloggen.se/viktorsson
Postat av: Jenny

vi hade en spännande konversation;)Du desperat? Javisst, för fan haha. And I like it baby! ;)

2009-04-23 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0