Depeche mode VS. The Saturday

Jag kom att tänka på låten I just can't get enough med Depece mode..så letade upp den på youtube och sen hittade jag denna version med The Saturdays, och jag tycker helt klart att den är bättre än originalet, jag vet inte varför men den är riktigt skön, vad tycker ni? Kunde inte lägga upp den versionen ja helst ville ha..men skitsamma!


Malin och Christian kommer till mig om ett tag, då ska grillen tändas minsann, gott!=)
Har suttit här och smuttat på ett glas vin, fanns i kylen och mamma och pappa sa att jag fick ta om jag ville, så jag tänkte att jag skulle testa, och det är fan det godaste jag nånsin har druckit, ni som känner mig vet att jag inte har gillat vin innan, men detta är hur gott som helst Tania heter detta och finns bara i Box, 3 liter för 159 kronor;) haha, känner att jag gör reklam för systembolaget;) mohahaha...

Nehe, ha de så fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0