Hola amigo

Hejhej!
Idag har jag inte gjort ett skit i stort sett.
Lagat mat, ätit och diskat har jag visserligen gjort.
Duktigt mig!

Jag mår rätt okej, eller jag är så himla seg, är trött hela tiden, men de är juh inget ovanligt precis!
Men nu är jag sådär orkar ingenting seg..fattar ni va ja menar?
Precis som man ska bli sjuk, men jag känner mig inte seg på de sättet ändå..hmm..konstigt, för jag vill inte bli sjuk!

Annars har jag inga planer inför framtiden, längtar tills jag och tjejerna åker till Göteborg, har dock ingen aning om när det kan tänkas bli, haha!
Men snart hoppas jag, för de skulle va grymt kul!

Var juh barnvakt åt Linus i förrgår, gick kanoners! han är juh världens sötaste och snällaste unge så!
På dagen där så var jag även på stan, köpte mig en skitsnygg jeansklänning på Once, jag har nog aldrig handlat nått på Once i hela mitt liv, men den va redigt snygg, så där mörkblå, tubtop med skärp=) me like, kärlek vid första ögonkastet typ, så nu vill jag festa så jag kan ha på mig den, haha!

Nehe, snart kommer mina päron hem, de skulle nog åka å köpa Ljung, hoppas de är på EKO för isf ska jag följa med och köpa godis, de har lösgodis för 2,90 kr/hg eller nått sånt, me like!

Nee men ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0