Tipspromenad

Idag har jag, mamma och pappa varit och gått tipspromenad uppe i Hallby..(hallbystugan ute i skogen vid axamo)
Och det var dunderskönt, så blev en promenad idag igen, göttans! Se om jag kan vara så duktig och komma ut på en promenad imon med, så kanske man äntligen kan hitta motivationen igen, för det är underbart att va ute å gå när det är sol och några minusgrader, visst det är lite för kallt nästan, men skönt ändå!
Bilder från dagens tipspromenad håller just nu på att laddas upp på bilddagboken, kolla gärna där och jag heter juh kakankaka där med, som jag hoppas att ni vet.

Efter tipspromenaden styrde vi bilen mot Habo, stannade på Habo hotell och käkade, jag åt Souvlaki (eller hur tusan de stavas) med klyftpotatis och tzatsiki, mycket gott, men blev mätt typ med en gång!
Sedan så gick jag och mamma därifrån ner till mormor, pappa fick ta bilen, tog inte så lång tid att gå till mormor, kanske 5 minuter:P Så va juh inte precis jobbigt, och där tog vi lite fika.
Efter mormor styrde vi bilen mot Maxi för att inhandla lite varor, blev bland annat en Dvd, så nu kan jag äntligen kolla på film! Fast va mamma som köpte den, skönt så slapp jag att göra det nu, kan jag spara dom pengarna tills jag flyttar hemifrån nångång i framtiden:P haha!

Nu är vi då hemma, jag har ont i huvudet..suck..

Haha, jag hade världens roligaste msn-konversation igår kväll, haha..först var det Dieter och Tim som va lite smått fulla som sa massa konstiga saker.
Och sen med Jennie, HAHAHAHAHA fy tusan vad roligt det var, vi pratade om läkare och det spårade ut totalt!


"mmhmm.. mycket fasta och enligt FASS så är detta ett lysande exemplar av ett par meloner, eller i medicinsk term, bröst"  hahahaha ja det var bara en av kommentarerna som jag höll på att trilla av stolen för av skratt!

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0