Spontan utgång

Hejhej!
Igår vart det fredag, om ni hade glömt det eller så mena ja..
Började med att jag åkte ner till stan och la mig i solariet, underbart skönt, sedan så gick jag och klippte mig, hos min gamla klasskompis, var elevklippning och hon är alltså elev där, och hon var jäteduktig, jag blev redigt nöjd.
Har klippt upp det riktigt mycket denna gången och gjort snelugg, så nu är jag så nöjd, sparade på längderna men klippte lite på längderna med, men det behövdes ska jag säga. det är så himla lättskött nu kände jag, har inte gjort nånting med det idag, okej jag duschade, men sen lät jag det självtorka, och innan har det jämt bara hängt runt ansiktet när jag har gjort det, men nu blev det volym iaf, så skönt!
Det är kanske inte meningen att jag ska ha långt hår nångång:P haha..

Iaf, efter jag hade klippt mig så gick jag på stan en sväng själv innan Sara Ludvigsson kom, och det var så underbart att se henne igen=)) Har juh inte träffat henne på evigheter, så vi gick runt på stan och hon köpte byxor och sådär.
Efter det så gick vi och satte oss på Wasas påtår för en fika, och satt och tjatade en massa skit och skrattade och hade kul, vid 17.30 så sa vi att nee vi går ut ikväll! Så vi styrde saras lilla golf mot huskvarna och systemet där det inhandlades lite go grejer, och sen hem till Sara i Öggestorp för att hämta lite grejer, och sen åkte vi hem till mig och fixade oss och käkade lite grann, sen tog vi bussen ner till staden, gick in på O'learys och tog oss en drink och skrev upp oss på gästlistan, är juh 21 där egentligen, så var därför vi gjorde så;)
Och sen så drog vi vidare till Ida (min systers kompis) och fortsatte att förfesta en stund där, det var lite smågalet, Sara tyckte att jag skulle bli mer som min syster, men sen så ångrade hon sig..haha! Tack för det sa jag då!
Och sen gick vi tillbaka till O'learys och dansade och sjöng, och hade det så jäkla kul!
Vi var grymmast på dansgolvet kan jag juh säga, hahaha, roligt att reta upp killar med vår dans och sen dissa dom:P hahaha..
Efter krogen så blev det en liten fransk kebab på Chiki mama och sen åkte jag hem och la mig, och somnade framåt halv fem tiden..frös så ini helvete som jag brukar göra när jag har varit ute..hade på mig nattlinne, mysbyxor, duntäcke och två filtar tillslut..och då kunde jag koppla av!

Kände mig förkyld idag på morgonen, men det gick över faktiskt, skönt det. och jag har inte vart det minsta bakis idag, och det känns så himla underbart!
Brukar inte bli det, men brukar va sådär seg och äcklig, men inte så farligt idag alltså, gött gött=)
Slutade nog i tid igår så att säga!

Idag har vi varit och handlat lite smått och gott lite här och var, trevligt!
Skönt att komma ut lite menar jag.
Och nu har jag precis ätit, gott gott var det=)

Och nu ska jag inte skriva mer, men det har kommit upp lite bilder på bilddagboken.se ta en titt vett ja!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0