Seg

Usch, jag hatar att man ska va så seg när man inte mår bra..
har ingen feber idag...om det är inte är på gång igen, börjar känna mig sådär konstigt svettig igen nu så..
borde äta någon mat, men är verkligen inte sugen på mat just nu..så väntar nog ett tag till..
mamma å pappa å linus käkade på Mcdonalds idag, bara för att jag har vart sugen på mcd i flera dagar:(
De har vart barnvakter åt linus sen igår alltså, uppe hos Sara, så jag får inte träffa min lilla solstråle.
och nu var de uppe hos mormor och fikade, jaja..
här är jag själv och orkar inte göra nått..tv:n blev tråkig så jag satte mig här en stund..

Jaha..ont i halsen, och den känns tjockare än någonsin, och är riktigt slemmig i halsen..bläk!
Nehe..ska gå upp till tv:n igen, så pigg är jag som orkar sitta uppe såhär länge..haha..

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

krya på dig!<3

2008-11-09 @ 15:14:40
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0