Så ja

Det gick bra att byta skorna innan, så nu har jag strl 41 i dom istället, menmen, ändå bättre än strl 42, dock är de lite stora, men jag säger som hon som sålde skorna till mig sa, det är lättare att lägga i en extra sula i ett par för stora skor än göra ett par små skor större! Så det så!

Efter a6 trippen så åkte jag upp till syster och Linus, vi har typ inte gjort ett skit, men rätt skönt det med faktiskt.
Och nu är jag hemma, ska snart gå och lägga mig och läsa en stund hade jag tänkt, ska börja en ny bok nu, ska börja läsa "systrar i jeans"..såg juh filmen för ett tag sen, så kände att jag var tvungen att läsa boken.
Har precis läst världens sjukaste bok, "Göteborg i päls" heter den, tänkte att den kunde va rolig eftersom jag älskar Gbg, men det handlar om en man som börjar jobba på en resturang, och det finns liksom inget samband i boken, det handlar om resturangen, om jobbarkompisarna, om råttor, om hur han är psykiskt sjuk..a ja fattar nada, men jag var ändå tvungen att läsa ut den, den va himla lättläst så det gick väldigt fort så!

Så är det med det, imon blir det till att sola och klippa mig och sen förhoppningsvis träffa Sara L då, kuligt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sola är lovlie. Och jag tål eftersom jag är turk :) Ingen vit svenne :p

2008-11-27 @ 22:12:20
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0