Likheter?

När man går in på blogg.se startsidan, så kommer det fram en bild på en kille som vunnit halloween tävlingen, visst är han väldigt lik Joker som var med i lördags Fia? (och ni andra som vet va ja pratar om) jag blev nästan lite rädd när ja såg den för de va verkligen kusligt likt:P haha..

Jag träffade aldrig Fia igår, men de va nog tur det, för jag har dratt på mig ett halsvirus, kom igår bara sådär huxflux..
kändes som jag hade ont i tänderna/tandköttet, så bad mamma titta om hon såg nått sår eller nått, men det visade sig att min hals var röd och hade sådana där äckliga vita prickar.
Så efter en natt med väldigt lite sömn så åkte jag till vårdcentralen idag, de tog ett odlingsprov, vilket är äckligt då ja typ får kräkreflexer, men det var virus, typiskt! ja mena om de skulle vart halsfluss så skulle ja fått penicillin mot det och skulle snart känt mig bättre, men nu finns de inget jag kan göra mot det, och jag kan inte jobba de närmaste dagarna, så jäkla typiskt. Men var inne å pratade med dom på jobbet, jobbet ligger precis jämte vårdcentralen nämligen och de förstod mig och trodde nog att de skulle kunna få in nån, annars fick de ringa sa ja till dom. Kanske kan jobba på söndag iaf, skulle juh jobba dygnet från lördag till söndag, men kanske bara kan jobba söndagen istället om de är nån som inte vill jobba dygnet utan bara lördagen och natten då..

menmen..försöker pilla i mig mat..känns som jag är extra hungrig nu bara för att det är jobbigt att äta, men pappa ska göra våfflor nu, gott! inte världens lättaste mat att äta, men de slinker nog ner ändå, skit i om de gör ont, ja vill ha våfflor, inte ätit de på flera månader, säkert inte sen ja bodde i Sävsjö, å de va juh ett tag sen.

Daniel ringde mig idag, så pratade en stund med honom, Tuffs mådde så bra så, och det är det viktigaste av allt, den brydde jag mig inte så mycket om resten av samtalet..men haha, är lite skrattretande faktiskt!

Nehe, om man ska upp å lägga sig i soffan igen, är gryyymt trött, men får inte sova för då kan ja väl inte sova inatt:/
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker så synd om dig eftersom jag vet hur jädrans ont du har det :/ Vad vill han igentligen? :b

2008-11-07 @ 09:50:45
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0