Kan bara se framåt

"Man måste se framåt för om man tittar bakåt kan man gå in i nått, och går man in i nått så blir det juh ett hinder, och ett hinder kan juh leda till ett problem, så ja det är nog bäst att hålla ögonen riktade framåt".
Det var dagens visdomsord från mig, och ja jag har kommit på det alldeles själv, och nu får ni tolka det som ni vill!

Men allvarligt, jag vill bara se framåt nu, julafton är om 4½ veckor, ska väl firas hemma hos mormor, med blandade känslor har jag märkt idag, jag är inte den som tycker om julen, snarare så hatar jag julen, men då jag blivit tillfrågad att jobba på julafton som jag förmodligen kommer att göra, så känner jag att jag inte vill missa julen, för det är ändå något speciellt med det. Och sen om jag ser tillbaka ett år, så hade jag min bästa julafton på många många år, och det gör allt så himla grymt jobbigt. Jag vill ha nått eget nu, fira jul med någon som man älskar och allt det där, så som det var förra året, jag längtar till den julen då jag har pojkvän, barn och familj...*suck*
Menmen, så är det..så blandade känslor inför julen helt klart.

Men om sådär 5½ veckor så är det nyår, och då blir det till att åka till Färgelanda, och det kommer bli bra, jag känner att det kommer bli bra, jag ska fira med de bästaste vännerna jag har, hallå då kan de inte annat än bli bra.
Måste bara bli av med lite av min mage, så blir det perfekt;)

Ska snart gå och lägga mig och läsa lite tänkte jag, börjar bli väldigt trött...ska jobba imon, och jag vill inte eftersom det är natten jag ska jobba, men hoppas att det går bra ändå:/

Blääää!!
Jag saknar att ha någon nu, nu vill inte jag vara singel mer..det har varit en rolig tid, men nu vill jag ha någon, någon som jag kan bli stark med, någon som jag kan dela framtiden med.
Men som sagt, man måste se framåt, även om det är svårt ibland och jag ofta ser bakåt..men jag försöker så gott jag kan.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0