Joshua Radin

Alltså, han har den mest underbara rösten jag någonsin har hört tror jag, varför har jag inte hört honom tidigare för?
Och hans låtar är så fina, okej har bara lyssnat på kanske fem stycken, men alla dom fem är oerhört fina, texterna är alltså, aa shit va bra dom är!
Han har fan förändrat mitt liv från och med nu!
Ska lätta önska mig hans cd i julklapp, det är inte precis nått man brukar önska sig nu för tiden, men jag vill ha hans cd, det är inget jag vill bränna denna gången!

Annars är det första advent idag, och vi hittar inte våran adventsljusstake, så vi har inte tänt något ljus, hihi bra där!
Har inte gjort så mycket idag, var uppe en sväng på a6, på Eko och sådär..rätt lugnt med andra ord, skönt!
Och jag mår bra, är trött som vanligt dock:P
Imon ska jag jobba, så blir snart till att gå och sova, börjar inte förrens klockan 12, men ändå, hade tänkt att jag skulle läsa en stund med, så är lika bra att gå och lägga sig snart så inte klockan blir allt för mycket innan man somnar, och jag är faktiskt riktigt trött:P
Ska då jobba 12-20,30 imon, blir en lång dag, men det ska nog gå bra tror jag minsann, det brukar det juh göra så=)

Hmm, jag vill till Göteborg, jag vill jag vill jag vill!
Måste åka dit snart, jag och sara pratade om att vi skulle åka dit och gå på jul på liseberg och samtidigt festa=) Skulle va redigt najs, men om jag känner oss rätt så kommer vi inte komma iväg, tråkigt nog!
Men hoppas kan man juh alltid, jag får väl åka själv annars:P haha

Nehe, nu ska jag inte skriva mer för denna kväll.
Men ha de så fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0