I'm impressed!

Ja jag är faktiskt lite imponerad på en sak som hände mig igår, jag var på jobbet, stod och plockade fram lite fika, hihi nee vi fikar inte bara på de där stället, även om vi gjorde de två gånger igår:P
Men iaf, när ja står där å plockar så ringer min mobil, och ser att de är dolt nummer, så jag svarar för jag kanske tänker att de är chefen eller mamma eller nått, så svarar jag, så är det doktorn som jag hade nu när jag hade halsfluss som ringde för att fråga hur jag mådde, det har jag aldrig vart med om innan!
Så ja, lite imponerad blev man juh!
Vem vet, han kanske bara saknade mig;) hahahahaha..

Iaf, jobbade 13-20,30 igår då, gick kalasbra.
Idag ska jag jobba 13-20 fast på de andra stället, uppe på Åbolid då, få se hur de går..känns som de är lite sådär att jobba där efter som de är sämre där, blir inte så kul. man kan juh inte prata och skojja med dom på samma sätt som på Lasarettsgatan..

Nehe, ska åka om ty en halvtimme.
Nån som vill leka med mig i helgen? Är visst snart helg igen..shiit!
Ska jobba imon med, 7-13 seegt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörredu flicka lilla. Nu ska du få va glad att du får jobba :O Var det den snygge doktorn? :b Puss bejbi!

2008-11-20 @ 12:03:52
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0