Fyndat

Ja idag har jag varit och fyndat på a6!
Började dagen med att Malin kom hem till mig och vi käkade lite frukost, och sedan drog vi till a6, och där hamnade vi på Lindex och vi köpte två stycken Bh:s var, mina två kostade 89,50 tillsammans, ordinariepris var 149 kronor per styck, det kallar jag rea! Det blev en ljusblå och en vit med mörkblåa blommor, så fint så!
Efter det så blev det fika, sen kollade vi lite till, och sen så käkade vi en sallad på Majoren eller vad det heter, var mycket gott, men jag smakar inte särskilt gott i munnen nu:P haha, vitlök!
Så nu sitter jag hemma, vill hitta på nånting med Fia..men hon verkar inte kunna eller nått idag..tråååååkigt! Hade sett fram emot att få träffa henne, få väl se om hon hör av sig eller icke:P

Ikväll blir det till att kolla på Bonde söker fru och Greys anatomy, lovely!
Min chef ringde innan också och sa att jag skulle ringa ett annat gruppboende och säga att jag vill gå bredvid där, så nästa vecka ska jag gå bredvid på ett till gruppboende, få väl se hur det går, bra hoppas jag, de var sjukare där än va de är på det gruppboende jag är på nu..men två jobb innebär förmodligen mer jobb som betyder mer pengar, underbart! Är så mycket jag vill köpa nu...vill juh flytta hemifrån så är mycket man vill ha, och sen behöver jag en bäddmadrass och ett sängbord med, och så kommer det en jul snart med, plus att det är farsdag på söndag och pappa fyller år nästa vecka, vad tusan ska man köpa till honom??

Men det var underbart att få träffa Malin idag iaf, min lilla donut! Hon är så rolig, hihi!
Jaha jaja...
vill åka och köpa godis, det är ett måste på min onsdags tv-kväll! så det så!
Har inte ätit godis sen i söndags:D okej, jag smakade en ruta äcklig choklad av mamma i måndags, men som sagt den var inte god så blev inte mer än en ruta:P hehe...

Är ledig imon med, sen är det jobb fredag, lördag, söndag då!
Längtar tills nästa helg, för vill träffa Dig då!=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0