Födelsedag

Idag fyller pappsen år=) Grattis till honom!
Så idag har jag gjort en tårta till honom, den blev mycket god.
Vi ska fira honom mer med mat och presenter!

Idag skulle ja jobbat, men blev inte så, så har tatt de lugnt, vart nere på bibblan och lämnat tillbaka böcker och lånat nya,
 lämnade tillbaka Mina hemligheter av Sophie Kinsella, väldigt bra! Och även Innan jag dör av Jenny Downham, den var oxå riktigt bra, både de böckerna är sånadär som man inte kan sluta å läsa, så har verkligen sträckläst igenom böckerna, hihi! så har lånat fyra till idag, hoppas de är lika bra dom med.
Lånade bland annat systrar i jeans, såg juh filmen häromdan så vill läsa boken och se om den är lika bra:P haha..

Jag kanske ska göra en bokblogg!? hihi...har juh blivit några böcker det sista..

Efter bibblan så var ja å handlade grejer till tårtan och åkte sen hem å gjorde tårtan då;)
Ikväll blir de bara lugnt, nått rykte om att de kanske skulle bli pizza, i hope! hehe..i'm hungry!

Imon blir de jobb på dagen, börjar klockan 7, så måste gå upp vid 5,05 tror ja..ha inte bestämt mig om ja ska åka 6,17 eller 6,27 hemmifrån:/ Är nämligen så att den sista bussen är på juneporten 6.40 och min andra buss går 6,40, så det är om man ska va så modig att chansa eller ta en tidigare...:/
Få tänka på saken!

Hmm..snart är det då helg med, få se vad som kan tänkas hittas på..jag har verkligen ingen aning om vad som händer.
Kanske leka med Fia nån dag, skulle juh va skojj!! Så hoppas på de, om hon vill det..
annars vet ja inte som sagt.

Nej nu vill inte jag skriva mer, ska se om de blir nån mat snart;)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill alltid leka med dig!

2008-11-14 @ 11:04:28
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0