Tråkigt

Usch ja, jag har jättetråkigt!!
Sov inte särskilt bra inatt kan ja inte påstå, daniel kom hem igår och mådde dåligt..så han gick å la sig med en gång, sa nog inte ens hej:P
Så varje gång han rörde på sig så trodde ja att han skulle spy, mysigt not! men han gjorde inte det en enda gång så..och sen låg jag och vred och vände på mig hela natten. jobbigt när det är så!

Idag har jag då vart på röntgen, så har vart uppe sen tjugo i sju..lagom segt, finns inget att göra..försökte få hit Sandra idag men hon har tenta på fredag så hon var tvungen  att va hemma å plugga å de förstår man juh=)
Så vi ska se om vi kan ses på torsdag om en vecka istället, najs najs, då ska hon komma hit till min lilla lägenhet=)

Hoppas de blir lite party nästa helg här hemma, blev juh som sagt inget i helgen, så hoppas att ni kan komma då istället!

Nehe..vad ska man göra nu då?
Aj havv no ajde!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

det är inte bara jag som blir rädd när man tror att folk ska spy. Fy fan! Skönt att han inte gjorde de iaf!

2008-03-26 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0