Katt jagar mus

Hmm, okej, såhär är det att min katt Tuffs jagar datamusen, alltså när man rör musen över datan ni vet, den där lilla pilen, han tycker de är jättekul å jaga den, han är rätt störd faktiskt:P haha

Jaha, idag har jag jobbat, sedan va de att gå hem och käka frukost och sen iväg och träna, så tränade lite mer än en timme, skönt=)
Hoppas verkligen jag kan komma igång igen nu, har juh tappat motivationen helt, men jag har bestämt att när jag har gått ner 5 kg, då ska jag tatuera mig..så vill gå ner de där 5 kg nu med en gång!!
Jaja så kan det vara..
Efter träningen va de lite saker som behövde inhandlas till dagens mat, ska bli pasta med räk och kräftsås=) Låter rätt gott va!?:P

Just nu gör jag inte så mycket..sitter här och slappnar av och lyssnar på musik..

Tänker, tänker, tänker och tänker lite till..förbannat!

Jaha, snön håller i sig, eller det har börjat smälta bort nu, så kommer de va en massa blött, så kommer de säkert bli minusgrader så blir de snorhalt och sen kommer det snöa igen över det..låter det bekant? Inte alls va?...snark vad jag hatar snön!
Men roligt för alla små barnen är det juh=)
Önskar att jag oxå va liten så jag kunde åka pulka!
Men hade snöbollskrig idag på jobbet=) haha, alltid lika roligt=)
Usch, är helt matt i armar och ben..jag åker bil till gymmet, och när jag skulle åka därifrån orkade jag knappt frikoppla, hela benet bara skakade:P haha, överansträngt det lite kanske? nej då, bara skönt, då vet man att man lever och att man har gjort nått nyttigt=)

Jaha du syrran, nu har jag uppdaterat igen, skrev juh faktiskt igår, så tycker inte att jag är så dålig på att inte skriva;)
nehe, ska man göra nu då?

kanske ska titta lite på våra bästa år eller nått..men ha de så fint=)

Pusspuss

Just de kom på en sak..om det är nån som vill komma hit på lördag på lite partajj, så hör av er snart!
Eller om det är nån som vill hitta på nått överhuvudtaget så får den personen gärna höra av sig!

Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0