Fredag

Jaha, då var det fredag igen, för en vecka sen hade jag precis anlänt till Gbg med fien och hennes broder, letade parkering som tokiga stollar eller nått sånt.
Usch jag vill  tillbaka till förra helgen om och om igen, tänker så mycket på det, går liksom inte att låta bli att tänka på det, hmm jaa, jag hade otroligt kul juh!=)

Idag är det ingen bra dag..det  håller i sig från igår, inget vettigt är sagt..
så kommer mamma och pappa med idag, och egentligen orkar jag inte det, men kunde inte säga nej..så aa..

usch det värkte till nu i bröstet, hatar det, är så obehagligt!
Nehe, kanske ska gå och borsta igenom mitt hår, det står åt alla möjliga håll efter dagens låånga härliga dusch, med tårarna som aldrig kom igår..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0