Dagen löper på

Eller vad man nu ska säga..dagen går sakta men säkert framåt.
Åkte till vetlanda en sväng innan, köpte presenter till Linus och ett salt och pepparkar:P Kan va bra att ha..vi har men dom är inte så bra;)
Var även på Willys och handlade mat, det behövs ibland, inte kul alls när man bara ska köpa lite kyckling, bulgur, grönsaker, juice, mjölk och ägg..och summan blir på 515 kronor..öhh, ja de va lite till som åkte i i kundvagnen, men det var sådant som behövdes så..

När jag kom hem så gjorde jag kycklingsalld, MUMS!
Jag vart riktigt hungrig, hade inte ätit sen klockan 11, och då var klockan typ 18.30..shiit..
Och nu sitter jag här med min lilla älskling i knät igen och väntar på att Daniel ska komma hem!
Saknar honom så mycket, så få väl se om vi kanske gör lite våfflor..hmm, de är juh gött=)

Imon är de dags för röntgen klockan halv nio, någon som vill följa med?
Jag vet inte ens hur man hittar dit, menmen..de ska nog gå bra!

Mormor mår hyffsat var det senaste där runt fyra tiden..inte hört nått sen..

Lägger upp bilder på bilddagboken med, titta och kommentera;)

Nehe, ska inte skriva mer nu..
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Hoppas verkligen din mormor blir bra snart!

2008-03-25 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0