Ullared

JAA!!!
Imon bär det av till Ullared och Ge-kås, eller först ska jag jobba på morgonen, sen åker jag till Jönköping och plockar upp mamma och sen åker vi två till ullared, mysigt!=)
Ska även se om jag kan köpa mig ett par glasögon där, var mamma som sa att det fanns en affär, glasögonfabriken som är billigare än alla optiker, det är alltså inte inne på gekås!
Och de har bågar och fixar med glas och sånt på EN TIMME!! men kan juh säga att de inte behöver stressa med mina eftersom ja ska på ge-kås och shoppa en massa, fast har ingen  aning om vad jag ska shoppa men, hahaha..JAG VILL SHOPPA MYCKET! PUNKRT SLUT!

Idag jobbar jag, har precis kommit hem från lite mathandling!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag..
Jag har lust att tatuera mig, hade juh tänkt att vänta till typ augusti då sommaren börjar ta slut, men nu är det som såhär att det är ingen sommar och kommer väl inte bli mer sommar ändå..så då skulle man kunna tatuera sig snart!
Så jaa hmm, bra fråga liksom!
Nån som kan förutspå vädret åt mig?

annars är det lugnt för tillfället, hade möte igår och fick medicindelgering, vad väl på tiden när man jobbat där i 9 månader:P hade även ett litet apt, fick papper om medarbetarsamtal, och jag och en som heter Susanna som jobbar likadant som mig hatar att fylla i sådana där papper, så vi sa att vi skulle fylla i dom tillsammans, ja vi kände oss som små busiga skolbarn:P hihi..Så vi åkte hem till henne och gjorde de, och fy fan vilken fin lägenhet, var väl en tre-rummare men var gigantisk, de  behöver inte köpa nått hus om man säger så för det var så stort!
Och sen kom hennes syster och sen kom hennes man hem (hon är 24 år, gift och har en son på snart 3 år, jag är avundsjuk), så bestämdes det att vi skulle ner till gatuköket och äta pizza, så sagt och gjort så gjorde vi det, eller jag käkade en kycklingsallad, mums! Men fick inget bröd, ledsen i ögat!
Men vi hade det trevligt, och det var så kul!! Jag gjorde nått med någon i Sävsjö, det är typ första gången!=)))))) SUPERGLAD!!

Efter det så åkte jag hem och släppte ut katten, och sen åkte jag till Jönköping, mötte upp Sara (syrran) i stan, gick och kikade lite, sen hem till henne och fikade, gott!
Fick ej träffa Linus, tråkigt! men ska juh va barnvakt åt honom lördag-söndag!
Sedan åkte ja ut till mamma å pappa en liten stund å sen åkte jag vidare till Fien. Så skulle de äta pizza så skulle jag å fien hämta den, så när vi ska köra ut från pizzerian så leker Fia rallykärring, hahahaha, kan säga som såhär att jag höll pizzan och såsen i burken och allt de, och jag var inte med på att hon skulle leka rallykärring, så såsen flög iväg och la sig där bak på golvet, varav lite åkte ut, hahaha, fy fan va jag skrattade sen vad jag fattade vad som hade hänt, var i chocktillstånd där ett tag, hahaha!
Fick inte träffa Fia så länge, men var ändå underbart att få träffa henne, fick juh skratta lite tillsammans och sådär iaf=)
Och hon gjorde mig gladare än gladast när hon sa att hon ville komma till mig nästa vecka och äta hemmagjord pizza och festa, höll fan på att börja lipa så glad blev jag=) Underbara människa, skulle betyda så mycket för mig om du kommer!!

Nehe, snart dags att laga lite mat, tacopaj, skulle gjort de igår kväll, men orkade inte åka och handla och laga mat vid 20 tiden på kvällen, så lovade att jag skulle göra det idag istället, och snäll som jag är så är det klart att jag gör det, allt för min älskade älskling!
Vi har förövrigt vart tillsammans i ett år, 4 månader och en dag i dag=) Grattis till oss;) hihihi..

Just det, det där med sommarfesten nästa vecka, det är lite konstigt med det, för det är fest för företagarna som sponsrar festivalen eller nått sånt, och sen är det efterinsläpp klockan 23, men jag hoppas ändå att det är någon som vill komma och festa hos mig, det blir jag, fien, daniel, Mikael kommer förmodligen, säkerligen fredrik, kanske Jonas med (skulle va skojjsigt som fan om du kom jonas), och aa KOM HIT FREDAG DEN 4 JULI!!!
Frankrikes eller Usa:s nationaldag, kommer nog aldrig lära mig, eller det är Usa:s va? Frankrike har 14 juli, eller är det tvärtom?jaja..

Nehe, nu får ni ha de så bra alla där ute!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0