Trevlig midsommar

Ja men trevlig och glad midsommar på er!
Själv har väl inte min börjat så väldans bra..suck!
Bakat kladdkaka nu..haha, jag är beroende av kladdkaka! Äta kladdkaka och jordgubbar, mums va gott de kan bli!

Igår var mamma å pappa här, gjorde tre-rättersmiddag vilket var uppskattat, började med laxrullar, sen blev det fläskfilé och potatis i ugnen med sallad och olika såser/dressingar och till efterrätt blev det jordgubbar med mjölk.
Så är det!=)
Efter all mat åkte vi ut till Vallsjö för att hälsa på valparna, shit de hade juh blivit stora, väger ca 1200 gram nu:O Och de börjar bli mörka, så otroligt söta är de, mamma var fast:P
Där bjöds det även på glass, gottgott=)

Sen åkte vi hem hit igen, då åkte kladdkakan fram, och ca 1½ timme senare så käkade vi pizza, hahaha..ja vilken matdag det blev!
Jag kan säga att jag var mätt sen!
Gick och la oss strax efter nio, pappa ringde å väckte oss vid 21.50 när de hade kommit hem, bara för att säga att de var hemma. Jag sov halvbra inatt. gick upp 8.30 typ, Daniel gick upp typ nu..hmm..

Så är det med det, tror vi skulle till Vallsjö ikväll på middag, kanske kan vara trevligt..
Usch jag har ångest över att jag ska jobba hela sommaren..:/ paniiik!
Jag vill verkligen inte, menmen, få väl gå på nått konstigt sätt..
Lär ta en sista minuten så fort jag jobbat färdigt, nån som vill följa med?

Nehe, ni få väl ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jordgubbar med mjölk? :O Grädde ska de ju va.

2008-06-20 @ 11:54:55
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Jennie Andersson

glad midsommar!



och för fiens information så funkar det utmärkt med mjölk =)

2008-06-22 @ 11:24:58
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0