Förändringstips?

Hej!
Allt bra med er?
Jo jag undrar mest om det är någon som har några bra tips om hur man kan få en förändring i livet?
Jag är så himla trött på mitt liv så ni anar inte..blir juh inte bättre av att bo i denna hålan!
Jag vet en förändring, men den får vänta ett tag till..
Men är det nån som vet hur man kan göra sitt liv roligare, mer intressant och som gör att jag känner mig gladare..?
Tacksam för alla tips och råd!

annars är läget under kontroll, lite förkyld..revbenen gör fortfarande trots att jag snart ätit tabletterna i två veckor..
lite halvdepp mest hela tiden, träligt! (som sagt, jag behöver en förändring)
Aa så är det med mig..
Jag och min jobbarkompis pratade om att vi ville ha ett möte på jobbet med ALLA. hoppas verkligen att det blir så, för det skulle verkligen behövas.
Det är jobbigt på jobbet, det är verkligen inte lätt att vara personlig assistent till en kille med autism som är som ett barn i trotsåldern fast femtiomiljonergångervärre, minst!
Han lyssnar inte på mig, han har vart nära att få utbrott med mig flera gånger den senaste tiden, visst gör det att man blir peppad av att gå till jobbet, NOT!
Han höll på att få ett igår när vi var inne på toaletten och förberedde inför natten, jag var på väg att gå ut därifrån och bara ge upp, men jag stannade kvar och kämpade och gav mig inte, och tillslut gick det och jag vann;) MOHAHA!

Alla ni som tror att det är ett enkelt jobb som personlig assistent, släng er i väggen! Vi sitter inte bara och fikar och kollar på tv hela dagarna, det är så psykiskt påfrestande så det inte finns ord för det, alla borde testa mitt jobb ett par dar, de skulle va precis slut, det är värre än att jobba med ett fysiskt krävande jobb tror jag, det är värre att vara psykiskt utmattad!
Tom min jobbarkompis man som egentligen är snickare ska jobba på ett gruppboende i sommar, han hade kommit hem en dag och vart helt slut, han fattade inte att ett sådant jobb kunde vara så jobbigt, så tack! för att en kille säger så om detta jobb!

Nehe, nu ska jag leka kärring och gå och lösa lite korsord;) hihi..
Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Calle

nu får du med uppdatera ;) / jennie

2008-06-26 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0