Vårdcentralen igen och en ostartande bil

Jaha, nyss hemkommen från Vårdcentralen, som jag fick gå till och från för att bilen inte startar, suurt!
Tur nog att det tar 5 minuter att gå till vårdecentralen då, hihi..det är nära till allt i Sävsjö..men haken är den att jag hade tänkt att åka till Jönköping nu när jag hade vart där, för dit tänker jag faktiskt inte gå!

Väl på vårdcentralen så fick jag träffa doktorn, han sa att jag skulle sluta med mina p-piller i några månader för det kunde va hormoner och skit som har gjort att jag har en inflammation, och om inte det blir bättre så ska jag få en remiss till smärtenheten så dom kan ge mig några värktabletter, jag hatar tabletter så hoppas jag inte behöver komma dit!!

Jaha, annars under dagen så har jag först och främst sovit länge, gick upp vid 10.45 typ efter att blivit väckt 4 gånger! hahaha, jag tror de va nån som ringde på dörren klockan 7.20:O varför i hela helsike skulle nån göra det, men de lät så men orkade inte bry mig, så somnade om. Sen fick ja mess av malin klockan 7.35 typ..Sedan ringde Daniel vid tio och sen ringde pappa vid 10.30 typ:P
Så aa..när man väl kan sova så ska alla väcka en, typiskt!

Så jag gick upp och åt frukost och sedan duschade jag och skrubbade ansiktet och la ansiktsmask som luktade chokladglass..konstigt när det var en chokladmask:P hehehe..
Sedan tvättade jag mig och tog på mig kläder och gjorde mig fin..äntligen packat upp mina ge-kås kassar..var juh bara där i fredags liksom:P hahaha.. Har även målat naglarna..men var en sådandär ljus färg som typ inte syns:P
Och har vart på vårdcentralen och sitter nu här, fast i Sävsjö:O shiiiiit bläää!!

Ingen är hemma heller som kan hjälpa mig med bilen, daniel, fredrik och mikael och grannen jobbar! sen har ja ingen annan som skulle kunna hjälpa mig..typiskt!
Det är batteriet som har laddats ut för att vi har haft igång slutsteget, inte så smart!
Menmen, Fredrik kanske skulle kunna hjälpa mig om en stund..han skulle höra av sig..typiskt!

Menmen..Festen blir inte på fredag utan den blir på lördag istället! För då kunde Malin och Chrille och kanske Erik och hans flicka komma=) Och Mikael å fredrik kunde då med, och Daniel ska iväg på firma middag imon så det var juh bra att vi ändrade det till lördag=)
Nehe, nu ska jag väl diska eller nått sånt roligt:D

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0