Vad ska jag ta mig till?

En dag har gått, över ett dygn har gått sen han lämnade mig här, gråtandes, ensam och övergiven.
Fy fan!
Jag håller ihop på nått sätt, men det är så nära hela tiden att allt bara ska brista igen..
Idag har jag å mamma vart på stan, hon bjöd på mat på piren och fika på Waynes coffe..det var gott, sen handlade vi lite och åkte hem.
Jag var inte hemma så länge, kanske 1 timme, knappt..sen åkte jag ner tll stan igen, med buss:O och träffades Sara Ludvigsson, skönt att träffa henne igen!
Tog en glass på piren och sen satte vi oss vid hamnkanalen och bada fötterna i vattnet, men det var så kallt så jag fick kramp i tån! aj, men det gick snart över då det är så varmt ute idag.
Sen kom mamma å pappa och hämtade mig och vi åkte hem till Tuffs och har ätit jordgubbar och vaniljsås, det smakade inte så bra, har nog ätit för mycket idag, och just nu börjar det bli jobbigt nu, jag vill bara bryta ihop igen..men jag försöker att inte göra det, för det blir inte bättre..men ändå!

Och nu sitter jag här, försöker skriva av mig lite då..
men jag vet inte vad jag ska skriva..och jag vet inte vad jag ska ta mig till..
jag klarar inte av det här, jag orkar inte gå runt att va ledsen och vara ovetande om vad som ska hända här näst.
ska han någonsin höra av sig igen? ska han någonsin vilja prata med mig igen? ska han någonsin säga vad som ska hända mellan oss i framtiden?
Jag vill juh vara med honom, jag saknar honom så förbannat mycket, tänker på honom varje sekund, tänker på allt vi gjort och allt vi åstadkommit, det är hela tiden någonting som påminner om honom, påminner om oss.
Sara sa att jag aldrig borde gå tillbaka till honom igen, men jag vill, jag vill så otroligt mycket. han kanske ha behandlat mig som skit, men jag har inte alltid varit så bra jag heller, jag har behandlat honom så dumt så många gånger, men det skulle juh vara slut med det nu.Vi skulle juh fixa detta..vi skulle juh klara allt!
Vi skulle få hjälp, jag skulle bligladare eftersom jag slutade jobbet..

men neej, nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv..
ska jag söka jobb, vart ska jag söka jobb isf, här eller i Sävsjö? jag vet att jag inte borde tänka så, för jag kommer aldrig komma tillbaka till Daniel och till sävsjö..
Eller ska man kanske börja plugga igen, men vad skulle man plugga isf?

Ussssch, jag orkar inte mer, jag vill bara gråta nu!
Tack ALLA för era varmande kommentarer och att ni hör av er och allt, och jag säger förlåt för om jag inte är så trevlig och social just nu, för just nu orkar jag inte, förlåt! Jag älskar er alla!

Tuffs måste få komma hem iaf, även om inte jag får komma hem, så måste han hem..skickade mess till daniel och skrev bara det och undrade om han kunde komma och hämta honom, men inte nått svar..

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0