Sommar

Åhh denna älskade sommar, hoppas verkligen att den kan hålla i sig, vädret alltså!
Har vart på stranden idag igen, idag med min syster, Vätterstranden är underbar, och Vättern är VARM!!
Det är inte ofta den är det, men nu är det riktigt skönt i den där sjön:) Najs!

De senaste dagarna har alltså bestått av sol och bad, liite färg har ja fått iaf..men vill ha mer, men kommer nog inte kunna bli brunare känns de som, tråkigt!
Har även träffat Jennie, va riktigt skojj=) Flum som på den gamla tiden:)

Jag mår BRA! hör och häpna, men jag börjar äntligen se ett ljus i allt mörker..
efter i lördas så kände jag att det är inte jag som inte är värd honom, utan det är han som inte är värd mig.
För han har sårat mig så mycket, han har gjort mig så illa bara för att han tänker på sig själv hela tiden.
Men nu ska han inte få göra mig illa längre, nu är det slut med det, och jag är stolt över det.
Ännu en gång är det en kille som har sårat mig totalt. Och jag trodde jag kunde lita på Daniel, jag har svårt att lita på killar, och de tog lång tid innan jag litade på honom, men sen visste jag att jag verkligen kunde lita på honom, att det fanns bra killar. men nu, shit jag kommer ha svårt att lita på en kille igen..och det kommer bli tufft, ifall om jag hittar någon någon gång i framtiden menar jag..så kommer det bli jobbigt att bygga upp ett förtroende till honom, mellan oss..tack vare alla andra jävla idioter till killar som finns!

Så nu fick jag det sagt oxå..

Fiiieeeen, saknar dig grymt mycket, vill att du ska komma hem nu!
Mälipäl, va så skönt att prata med dig lite innan, din röst gör mig glad=) Hoppas vi ses imon!
Jennie, hoppas att du mår bra nu!?
Syster, tack för idag, var skönt och roligt även om vi är urkassa på strandtennis, hahaha!

Ska snart steka mig lite bacon, fast är inte sugen längre..få väl kanske göra nått till om jag orkar, sen ska jag duscha.
Känner mig så grymt äcklig nu!
Sen blir det bara att de lugnt resten av kvällen..våran dvd funkar nog inte:( träligt, men vem vet de kanske går något bra på tv för en gångs skull:S hmm..
So you think you can dance är idag, men börjar nog inte förren 21.55 eller nått sånt..

Mamma å pappa är i helsingborg, åkte dig tidigt idag och har vart över i danmark idag, och de ska bo på hotell tills imorgon då, så här är det FF!! haha..
men blir ingen fest..

Neee, nu ska jag sluta att skriva, tror ja måste äta för har ont i magen, annars kan ja juh ha ont för allt onyttigt ja ätit idag, som vanligt...

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte du som gjort något fel! Starkt av dig tycker jag! Känn dig stolt! Jag saknar dig med kaaaaki :) Kommer hem nästa vecka! PUSSPUSSPUSSPUSS <3

2008-07-30 @ 18:17:17
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0