Snart minisemester

Jaaaa snart hag jag minisemester på 5 dagar=)
Ska bara jobba imon med så, sen är jag ledig torsdag-måndag=) Ska bli så otroligt skönt, inte för att jag vet vad jag ska göra men, de löser sig alltid, hihi!
På fredag blir det iaf fest, hoppas att det är någon som vill komma denna gången, skulle göra mig till lyckligaste personen på jorden! Säg till så snart som möjligt om du vill komma=)

Igår var det jobb, men gick runt som en Zombie hela dagen..hemma mitt på dagen så var jag helt slut, somnade till 30 minuter..
Somnade snabbt igår kväll oxå, skönt!
Idag är jag då ledig, vet inte vad jag ska göra bara:/ hmm..
Kanske åker till maxi i Vetlanda och ser om jag hittar några balkonglådor, de hade rea på det..
Men jag vill göra annat oxå, träffa Fien, träffa en massa folk..menmen..det får väl blir den dagen då det blir.

På torsdag ska jag till läkaren igen, ringde igår och klagade lite på att det inte har blivit bättre än fast jag ätit medicinen i 3 veckor imon, inte ens en liten skillnad har det blivit..
och hon jag pratade med sa att jag får komma men det kommer förmodligen bli att de ger mig smärtstillande.
Fy faen, ska man behöva vara 20 år och äta smärtstillande varje dag hur länge som helst, och förstöra magen och njurar och lever och allt, jo men de låter juh jättebra eller inte!
Hatar denna sjukvård, att de aldrig kan ställa en bra diagnos och ge mig det jag behöver för att det ska försvinna istället  för att leka doktor hela tiden så kan de  väl verkligen vara en doktor, gaaaah blir galen!
Menmen, återstår att se på torsdag, jag lovar att de inte ska få pracka på mig några tabletter om de inte har något bra skäl till varför jag ska äta dom, då går jag hellre runt och har ont!

menmen, som sagt, fest på fredag skulle va kul om ni kom, säg till!
Finns sovplatser här så det är inga problem!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0