Idag är ingen bra dag

Nej!
Idag är verkligen ingen bra dag, mår inte alls bra..är ledsen och deppig idag..
fan vad jag tycker synd om mig själv då.
Men alla säger att det blir bättre med tiden, hittills har det bara blivit värre och värre för varje dag, jag saknar honom mer och mer för varje dag, det kan bara betyda att jag älskar honom så oerhört mycket och inte kan leva utan honom.
Varför kan han inte känna samma sak för mig för?
Fan oxå, jag vill juh ha honom i mitt liv.
Aldrig längtat så mycket efter att få vila i hans trygga famn så mycket som jag gör nu.

Jag vill skriva ett citat från Lars Winnerbäcks låt Strimmor, det passa bra in just nu i mitt liv..jag saknar dig och älskar dig Daniel, jag väntar på dig!

Lars Winnerbäck- Strimmor

"Strimmor, ett skitigt fönster mot världen
och en vind som tar sig in
Rymden är så lockande och len inatt
och lika stark som en halva gin
Du och jag är inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
Jag kanske rent av behöver dig"

Kommentarer
Postat av: Emmah

Ah okej, har du nån av dom eller?

2008-07-19 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0