Ge upp allt

Just nu är jag beredd på att ge upp allt, bara packa mina väskor och åka härifrån, åka till typ landvetter och ta första bästa plan så långt bort härifrån som möjligt!
JAG ORKAR INTE MER!!!!

Jag tror jag kommer att göra det, säga upp jobbet och bara dra, jag vill verkligen inte vara kvar här längre!
Jag måste bort härifrån!
Fly från problemen? njaa,, jag skulle snarare se det som att starta om mitt liv.

Fan oxå..

Ligger på soffan och gör ingenting hela dagen!
Stör ej!

Hoppas ni har det bra iaf!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: syster

du ska inte va kvar där längre, uppenbarligen mår du ej bra av att bo där, tycker du borde komma hem ett tag, ta tag i gamla kontakter, umgås med din familj, se lite folk, gå ut.du är 20 år hela live tframför dig.ska du fastna på landet om d in te ens e d du vill?du mår ju inte bra där.puss

2008-07-08 @ 11:00:19
Postat av: maria assenemänne! ;)

ja e iaf glad att du e i vårt älskade jkpg! som ja skrev i sms:et innan så ger de oss en större chans att träffas juH!! liksom lätt när båda har våra käraste så långt bort... båda e ständigt på vifft! som sagt, hoppas vi kan ta tag i de här nu! Välkommen hem tösa! puss.

2008-07-10 @ 02:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0