What a night

De blev en redigt lyckad kväll igår!
Började med att jag var hos Isa vid två tiden, så tog vi det mest lugnt och skar up lite grönsaker och gjorde dip å sådär, så kom folket vid halv fem och då åkte jag och isa iväg för att hämta Sara, hon hade ögonbindel på sig hela vägen, men hon fattade ändå vart vi var på väg, jävla tjej till att ha lokalsinne alltså!
Så kom vi hem med henne till ISa och då vart de en såndär typisk SUPRISE!! haha så kul, hon såg ut som att bli väldigt glad iaf, och vilken konstig svenska jag hade där men de skiter vi i:P
Så då började festen, jag och isa gjorde i ordning oss, och vi drack massa gott och dansade och sjöng som galningar, alla var igång som fan efter ett tag.
Vid halv åtta kom taxin och hämtade oss och vi åkte till O'learys (olles) och där käkade vi först, jag tog en ceasarsallad, så gott! och de andra åt pastarätter:P haha, jag är lite mobbad..nee jag försöker faktiskt att gå ner lite i vikt, så äter inte bröd, pasta, ris och potatis, eller jag har dratt ner så mycket som möjligt på de, och jag har faktiskt gått ner 2 kg bara denna veckan, så hoppas att jag lyckas hålla detta nu ett bra tag till, jag ska va snygg i min klänning på nyår! PUNKT SLUT!
Och sen vart de party party, först upp på dansgolvet var självklart vi, och inte för att skryta men jag tog täten:p jag älskar att dansa, så enkelt är det, om de är folk eller inte på dansgolvet skiter ja fullständigt i, men självklart vill ja inte stå där HELT själv, haha!
Men kvällen slutade redan klockan 1, de va väl lite tråkigt, men när ja satte mig på bussen så kände jag hur jäkla trött jag var, så var nog rätt bra ändå:P haha

Idag vaknade jag och mådde prima, så himla skönt att man inte känner av det nånting!
Så har vart hos mormor hela dagen tillsammans med mamma å pappa, och vi käkade mat, och mamma å pappa städade och jag bytte gardiner, och diskade och hjälpte till med maten, och köpte fika=) haha, bra att äta massa fika och dricka alkohol när man ska gå ner i vikt? not..

Men så är det, och nu sitter jag här och är datanörd, vill att min Fien ska komma hit snart!
Hon skulle låna skrivaren lite och så, så det ska hon få göra;)
För imon ska vi tatuera oss, galet vad nervös jag är:P haha
Men blir nog bra hoppas jag, men är lite osäker på färgen dock, var helt säker fram tills igår kväll:/ jobbigt

Nehe, nu ska ja inte skriva mer, men ni få ha de så bra, å till er brudar som var med igår, TACK SÅ JÄKLA MYCKET! var riktigt kul att träffa er alla igen!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0