Tjejkväll

Ikväll ska jag till min underbara Malin "Donut"..Det ska bli tjejkväll, mysigt värre! Så är väl några tjejer från gymnasietiden så att säga, har faktiskt ingen aning om vilka de är som kommer, haha!
Men kul ska det bli iaf, åka till Habo, till landet!=) Träffa katterna med, MYYYSSS!!!

Har jobbat måndag, onsdag och torsdag denna veckan, de ringde innan från Åbolid och ville att jag skulle jobba natt, de hade typ kaos, men jag var så elak och sa nej ändå, vill juh till Malin!
Har inte träffat henne på länge nämligen!
Ska jobba onsdag,torsdag och fredag nästa vecka, skulle bara jobat torsdag men så fick ja två dar till, göttans!

Annars är läget under kontroll, har dammsugit och vikt in lite tvätt och sådär, så nu gör jag inte så mycket.
Hade tänkt att se om jag kunde hitta på nåon maträtt med, något lite lättare, kanske blir pannkakor..
Så jag är hungrig tills ikväll, va rykten om att de skulle bli mat där nämligen;)
Så är det med det!

Var på hockeyn i onsdags med, HAHA kan man juh säga om det.
Annars i helgen så händer det nog inte så mycket tror jag inte.
Inget bestämt iaf, så det så!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0