Söndag

Nej det är juh bara fredag idag..men visst känns de som söndag? Har blivit lurad flera gånger idag..av mina egna tankar alltså:P  Ja jag är lite blond..

Har jobbat idag, 7-12.30, det  gick bra, fast jag inte gillar det där stället..menmen, är juh pengar iaf=)
haha, jag blev helt plötsligt lite partysugen:P lyssnar på pokerface och på hot and cold så:P de är riktigt bra tycker jag=)

Jaha, julen är nu förbi då!
Där ser man..har juh jobbat nu fyra dar i rad, men har gått riktigt bra, har inte vart så långa dagar så, vilket har vart väldigt skönt!
Julaftonen var trevlig, eller på dagen då:P var hos mormor med lilla släkten, åt mat (hmmm), fikade och tomten kom såklart=) vart liite snäll i år för ja fick lite paket, men inte de jag verkligen verkligen ville ha, menmen, få la köpa de själv:P
Men nu är det bara att se fram emot nyår då=) Ska bli SKOJJ!!
Eller va säger ni Fien och Sara? Vi tre ska va flum, lova mig de!

Ja är sugen på choklad, men min pappa köper förhoppningsvis choklad til mig när han handlar sen när han åker hem från hockeyn:) hoppas han är så snäll.

Nehe, nu orkar ja inte skriva mer:P
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0