Ska snart iväg

Men nej, ja ska inte jobba:D SKÖNT!
Är ledig i fyra dagar nu, så nu ska jag njuta av min ledighet!
Fick pengar igår, det var kuligt, och på tisdag får jag min lön, ännu mer kuligt=) haha
Börja stiga lite på sparkontot igen, kan juh va gött!

Jobbade igår från klockan 9-20.30..hade 1 timmes rast, men ändå 10.5 timmar..va lite trött när ja kom hem igår!
Ska snart åka ner till stan, ska vara lite barnvakt till Linus när sara ska springa å köpa lite julklappar, och så ska vi köpa julklappar till mamma å pappa med, å sen är ja klar med alla julklappar! GÖÖÖTTT!!
Sedan ska jag träffa min underbara FIEN!=)
Har inte träffats på evigheter, vilket är en redig katastrof!
Nehe, ska se om ja kan göra nått åt mitt hår, såg bra ut innan, men nu gör de inte de, jobbigt!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0