Prosit

Hej å hå vad jag nyser på!
Nee så farligt är de inte, men nös precis så va därför ja skrev så:P Skittråkigt, jag vet!

Jaha har hänt i mitt liv då, not much!
I tisdas blev det då en sväng till Ullared men hittade typ ingenting, så det var tråkigt!
Köpte julklappar iaf, så nu är de bara mamma å pappa kvar! skönt det!

Igår så gick ja på stan en sväng, och köpte mig en kjol och ett linne, så nu har ja kläder till julafton å sådär;)
Efter det så jobbade jag från 13-20.30, gick bra.
Idag har jag jobbat 7.30 till 13.30, har typ städat och tvättat hela dan, så dan gick jättefort, skönt!
Och ska jobba imon med 13-20,30..pengar pengar pengar!!

Men imon ska jag först gå på lucia, Linus ska vara med, har aldrig kunnat vara med innan när han har haft luciafirande, men nu sjutton kan jag äntligen vara med=) Gött mos!

Annars är ja lite sådär småsnörvlig..
Vaknade idag och var precis igentäppt i näsan, inget kul alls!

Ser fram emot nyår nu, kommer nog bli helt jäkla galet, fy fan va kul det ska bli!
Ser oxå fram emot den 22 då de är tatueringstillfälle;)
Och ser fram emot den 20:e då de blir grejer;) haha, kan inte skriva nått om de här ifall om de är en viss person som läser, är lite hemligt nämligen!


Fick en kommentar på mitt förr förra inlägg, det var anonymt men har minsa gissningar om vem de kan vara, och jag trodde du inte ville följa med, för du sa de nångång att du inte ville åka iaf, så därför ja inte frågade, och de blev så snabbt påkommet..:/ Förlåt om jag sårade dig.


Fiiiaaaa!! Fan va ja saknar dig, måste träffa dig snarast, hoppas det går bra med julborden i skolan=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0