Ledsen och irriterad

Usch, nu när jag satt och käkade en pizzabaugette som faktiskt inte smakade så bra, så satt jag samtidigt och läste tidningen, och så kommer jag till sista sidan, där brukar det alltid vara sådana där lite konstiga notiser, om upptäckter och sånt där, men idag så handlade det om en katt utanför borås som har klättrat upp i ett träd, typ 20 meter..
och det finns ingen som kan få ner henne, så då ska förmodligen skjuta henne, katten Matilda ska bli skjuten bara för att de inte kan få ner henne, stackars lilla katt, det är juh helt fel!
FY FAN säger jag bara, det är inte rätt, nått borde de kunna göra juh!

Och sen en annan sak, fast det är faktiskt lite komiskt..
jobbade juh igår, så  vid femtiden så hör vi en jäkla smäll, och jag och min jobbarkompis Ulrika bara kollade på varandra "vad fan va de" och de lät som en bomb, och sen när man kommer hem och tittar på nyheterna, det är det nån slags sprängladdning som smällde, och det var en bra bit från jobbet men det lät som de va i vårt hus typ:P haha..
Men poliserna vet fortfarande inte vad det var, men aa så är det, nu bombar dom Jkpg oxå:P haha..

Kolla in de här:

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2150287.svd


Pussåkram

http://www.expressen.se/husdjur/1.1392456/katten-mathilda-raddad-efter-en-vecka-i-tradet

Men va tusan, nu sitter jag å kollar efter artiklar om katten Matilda så ni kunde läsa om det, och va står de inte då om hon inte är räddad=)) UNDERBART!!
Det va skönt att läsa, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0