Hatar att va förkyld

Jaa jag verkligen hatar de!
Snoret bara rinner, å de klias i näsan, och jag är täppt i näsan och ja usch..
börja få ont  halsen..igen..hoppas de går över!
Orkar inte va förkyld mer, är så segt..jobbigt idag när jag jobbade, skulle städa i en av brukarnas rum, och de är inte ett stort rum, men fy fan va jobbigt de va!
Det är tom jobbigt att äta, om man har något smaksinne vill säga så är de juh kul att äta, men då ska de va jobbigt att äta ändå...gaah suck!


Nu vill jag ha helg..vadå se framåt, är juh bara måndag idag:P
Ska jobba imon med, och på torsdag oxå, sen ska jag vara ledig i fyra dagar, skönt!
fast efter de fyra dagarna ska jag jobba fyra dagar i sträck, så ja jag ska jobba hela julhelgen! SUUUCK! men pengar pengar! Är juh storhelg tom dagen efter annandagen tror ja, så jobba tre dar med storhelgstillägg, JA TACK!
Vet inte när jag ska hinna bli frisk från förkylningen dock:/ Hoppas de blir bra på nått sätt..hihi!

Nu är det inte långt kvar till nyår, AWII!!
Längtar sjukt mycket!
Och jag ska ha kul, det blir vad man gör det till!

Om en vecka är det tatueringstajm! Naajs!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2008-12-16 @ 18:34:10
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0