Damn, va ja längtar

Hejhej i vinterlandet!
Jag kom på mig själv innan med att säga att jag älskar snö!
Ja ni hörde rätt. jag har alltid sagt att jag hatar snö, men det är himla vackert med snö, när det är snö och det inte blaskar bort, någon minusgrad så det är kallt men sådär riktigt klar luft, och det blir mycket ljusare, det är juh underbart!

Vart på a6 en sväng idag, inte det ultimata stället at vara på när man är förkyld..:/
Men var inte där så länge, jag och pappa skulle bara handla lite mat så!

Igår var jag på Lucia, det var Linus och alla de andra dagbarnen/dagisbarnen som var med..
Linus var sötast, självklart, men han var även den som var mest ledsen, haha, han är för go han!
När de kommer in, så kommer Linus och storgråter och skriker efter mamma, stackarn!
Men han var med hela tiden, men han sjöng inget, haha!
Efter det åkte hela familjen upp till a6, och vi käkade mat, och sen började jag jobba klockan 13 och jobbade til 20.30, jag gjorde hönökakspizza på kvällen, och det verkade gå hem hos dom, och även hos mig:P haha!

De ringde idag på morgonen och frågade om jag kunde jobba idag och imon, börja 17 idag och sluta 15 imon, men jag sa nej, dels för förkylningen, och sen har ja redan jobbat tre dar i rad, och ska jobba både måndag och tisdag, så om ja skulle jobbat helgen så skulle de bli sju dar i rad, nej tack sa jag då!

Ja angående min rubrik, jag längtar som fan till nyår alltså, kommer bli en jävla fest, hahaha så underbart att få träffa ALLA igen!

Nehe, nu ska jag åka..ska skjutsa min syster till hennes kompis!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0