UNDERBAR vecka!

Bulgarien veckan 21-28 augusti 2008, den bästa veckan i mitt liv!
Fy fan vad underbart vi hade de!
Kan resumera med, massa sol och bad, massa goda drinkar och mycket fest (drack alkohol 6 dar i rad varav vi verkligen festade 5 dar i rad)
Och bäst av allt, vi har skrattat nått så otroligt mycket, jag var lite skeptisk att vi skulle vara tre stycken att åka, men det har gått så himla bra, det har aldrig vart nån som har vart utanför eller nått, och det känns så himla skönt!
Vi är så bra kompisar så vi har verkligen kunnat ta hänsyn till varandra, det var en kväll som jag var trött och på dåligt humör å ville gå hem, så de följde mig hem och sen fortsatte de ut igen, och det var helt okej för alla att göra så, så det kändes bra=)

Brun då? njaa, sådär, har iaf inte bränt mig denna gången vilket är väldigt skönt!
Men fjällar liiiite ändå, men ser nästan mest ut bara som jag är väldigt torr!

Men gaah, den där veckan har vart oslagbar, partyhumöret har vart på topp, hamnade på "Den glade viking" två gånger, varav den första kvällen, och där träffade vi ett gäng med glada finska killar som vi umgås med en hel del, killar som är i armén är inte helt fel!
Skulle va trevligt att träffa dom igen, men de blir nog svårt, men de va trevliga=)

Musiken har vart så underbar där nere, och finns låtar som man aldrig kommer att glömma, och så fort jag kommer att höra dom så kommer det dyka upp nått minne från Bulgarien.
Det finns så mycket jag skulle kunna berätta, men jag orkar inte, det räcker med att säga att det var den bästa veckan i mitt liv, och jag hatar att vara hemma igen!
Jag mådde verkligen bra hela veckan, och det kan jag bara tacka Sara och Isa för, jag är glad att jag tog beslutet om att jag skulle följa med, även fast jag kanske inte borde då jag inte har jobb eller nått, men jag är ung, jag kunde inte missa denna chansen!

Och jag har kommit till en ny nivå i mitt liv, en mycket starkare nivå, nu är det bara framåt som gäller, hoppas bara jag får jobb och lägenhet i göteborgstrakterna snart så blir mitt liv fulländat!

Ha de underbart!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Karin! Skönt att höra att du haft det bra i Bulgarien! Det är verkligen sant, ibland måste man ta de chanser som finns, och jag vet att du verkligen var värd att komma bort. Ta till vara på minnena! Ja, jag hoppas Alanya blir bra! Vi ska bo på ett hotell som heter Perle. Ha det! kram Lollo

2008-08-31 @ 02:06:07
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0