Vetlanda

Där har jag vart idag, först åkte jag å lämnade mat till Daniel halvvägs till Vetlanda, sen åkte ja in till Vetlanda och gick i lite affärer, köpte rosa dekorationsstenar till syrran, svarta servetter till mamma och till mig köpte jag örhängen, vanliga enkla små pluttar, har inte så mycket sånt, kanske ja kan börja använda lite öronhängen igen..
Heter det öronhängen eller örhängen?
Har hört olika så många gånger..

Jaha, usch..de verkar inte bli nått på lördag, de personer som jag har hört ifrån har sagt nej, förutom en som har sagt kanske..men sa till henne att hon får bestämma själv eftersom de inte är nån annan som vill komma..
Eller Mikael vill komma (daniels kompis) men hur kul är det då? Jag och han bara, tjohoo:P

Så får väl göra nått annat i helgen, vad vet jag inte men..
Tuffs ska kastreras på måndag klockan 13.40, å jag måste åka dit själv med honom, stackars lilla plutt..
Men vi måste, igår kissade han inne, han har ALDRIG gjort de, inte ens när han var liten kattbebis och precis flyttade hit, han har alltid gått på lådan så..hmm..så antingen va de att han ville ha uppmärksamhet och mat, annars så var det för han ska markera in sitt revir, han går juh vid dörren mycket och vill väl ut å ragga så..
men han får vänta lite till..hoppas att han kanske lugnar ner sig lite sen med, han är jäkla busig! förutom idag för idag är han mysig..än så länge:p
De kostar för jäkla mycket att kastrera honom, jag fattar inte att de kan kosta så mycket..510 jävla spänn:O Shiiiit!

menmen, jaja..vet inte va ja ska skriva mer så..
kanske blir att man åker till Norge i maj för att jobba..

Pussss

Kommentarer
Postat av: Fiien

Tack så mycket. Men det får bli en annan gång :) Hoppas ni får det super ikväll :D Pussa!

2008-04-05 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0