Träna?

hejhej!
Usch, jag vet inte om jag ska träna idag igen eller inte?
Eller om ja ska bara va hemma, eller ska ja träna?  mycket bra fråga..hmm:/
Isf blir de tredje dagen i rad som jag tränar, och det är väl bra, eller?
Blir bara motionsträning isf, svettas järnet med andra ord:P haha..
Jag mår juh bra när jag har tränat så..hmm...

Väntar även just nu på att min chef ska ringa mig..
Måste ha lite information om hur det blir den kommande tiden, om jag få vara kvar där i maj eller inte, och hur de blir i sommar, hon har juh liksom fortfarande inte lagt ut tjänsterna på annons, lite störande!
Har alltså jobbat idag, gillar inte delade turer, men ändå gör jag det på nått sätt. för det är faktiskt rätt skönt att ha den här tiden mitt på dagen då man kan göra lite vad som helst, men ibland önskar jag att jag jobbade typ 8-17 eller nått sånt, och aldrig några helgen, men nee, nu jobbar jag juh varannan helg, usch!

Imon blir det att kolla på hockey med Sara ludvigsson, just de måste juh försöka boka ett bord nånstans med ja kanske ja!
Efter det blir det utgång med  tjejerna=) Trevligt värre!
Hoppas bara att man kan fira guldet samtidigt med!:O
Gaaaah vad läskigt, det har la liksom inte undkommit nån att Hv just nu leder med 3-2 i matcher över äckliga LHC, och kan därmed ta hem guldet imon, tyvärr blir de juh på bortais isf, men skitsamma!
Bara de tar guldet, snälla fall inte på målsnöret nu gubbar!!

Sen ska jag bara göra en notering från förra inlägget när jag pratade om familjen smal, (fien och hennes familj) jag menar inget illa, jag kan förstå om det är jobbigt att va smal ibland oxå, men det är det att vara som mig med.
Alltså osmal. Så därför vill ja gå ner i vikt, inget illa menat mot er! Jag tycker som sagt att ni är perfekta!

Neeheee..om ja ska komma iväg till gymmet då ja!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0