Stackars katt!

Jaa stackars min älskade Tuffs!
Vi kom precis hem ifrån veterinären, han har kastrerats och fått klorna klippta!
Först gav dom honom en spruta, de sövde honom alltså, och så spydde han lite, det är hemskt att se sin bebis spy, så jag satt med tårarna i ögonen, men lyckades tränga undan dom. Sedan sa la han sig i ett hörn på golvet och totaldeckade, han var så söt, och så fin!
Sen när de väl skulle börja så gick jag ut därifrån, inte vill jag se på när de skär bort min älskade katts kulor, usch!
De va inte så jättetrevliga på de där stället, de berättade inte nått om hur de gick till eller nått..dåligt!

Men nu är vi hemma igen, och jag känner att tårarna är på väg, usch vad blödig man ska va då!
Tuffs ligger och sover i buren, söta underbara katt!
Köpte en råtta till honom, leksaksråtta alltså, en sådan om man drar i ett snöra så rör den sig (vibrerar), han hade en sådan innan och tycker att den är rolig, men självklart har han bitit sönder den, så nu ska han få en ny!

Usch ja..

Annars idag, dammsög av lite snabbt i kök och på toa, såg ut som katastrof!
Kattmat och kattsand överallt!
Diskade upp, sedan åkte jag och lånade transportburen till kissemisse och sedan åkte jag och tränade.
Var och tränade igår med, jag är duktig!

Men nu har ja verkligen en anledning till att träna, eller motivation kanske man ska säga!
Ska juh åka till TURKIET DEN 28:E MAJ!!! Med min underbara FIIEN!! Du och jag darling;)
Så måste juh helt enkelt komma iform nu! Nu jävlar ska ja lyckas..hmm:/

Saknar min älskling, knappt träffat honom de senaste dagarna, ja va i Jönköping måndag och tisdag, och när ja kom hem i tisdas så var inte daniel hemma, han jobbade och kom hem typ vid tolv på natten, och då sov jag.
Sen jobbade vi båda igår och när ja kom hem från jobbet så låg han och sov och idag är han och jobbar..
Vill bara att min älskling ska komma hem så jag får mysa med honom!

Ska nog ringa hans syster och se om hon har någon resväska jag kan låna..om inte hon oxå skulle iväg då:/ hmm..nee de va nog senare hon skulle åka, hoppas=)

Fatta vilken 20-årsdag jag kommer få:D

Jenny fyller år idag, grattis honey!
Fien och Peter har vart tillsammans i 3 år idag, shit jag fattar inte vart tiden tar vägen, men grattis till er=)

Neee, nu ska ja inte skriva mer.
Men ha de så fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Tack så mycket :D VI SKA TILL TURKIET!

2008-04-10 @ 17:25:59
Postat av: syster

ja har många res väskor, sådana där bra på hjul-

2008-04-10 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0