Sandsjöbaden

Ikväll klockan 19.00 ska jag, daniel, mamma, pappa, john och Karin äta på Sandsjöbaden, ska bli himla mysigt faktiskt!
Idag har ja annars städat av lite här hemma, vart ute å gått i 40 minuter, runt Sävsjö kan man juh säga!
Ätit en kycklingsallad, oerhört gott=)
Vart och lämnat in mina stövlar för omklackning, de är färdiga efter 16 någon gång så då ska ja åka och hämta dom.
Annars så har ja inte hunnit med så mycket mer, tvättat två maskiner har ja juh gjort, men tvätt alltså:P mohaha..

Tuffs mår bra, han har återhämtat sig efter sin lilla operation igår, stackaren!
Men han mår så bra och är sig lik=) Och det är huvudsaken, min lilla sötbomb!

Vill att min pojkvän ska komma hem snart, vi hade lite tid för oss själva igår, mycket trevligt!
Vart juh ett tag sen sist så! Så vi kollade lite på tv och spelade lite spel å så, jag gjorde pannkakor till honom, men jag åt inte, duktigt av mig!
Åhh nu kom de en kisse och la sig här hos mig, mysigt!=)
Spinner och buffar på mig med sitt lilla huvud för att ja ska klappa och klia honom på huvudet, då är han gooos!

så få nog sluta skriva nu, ha de fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0