Jobbdags snart

Ja, snart ska ja tillbaka till jobbet, tänkte att ja skulle uppdatera lite här först!
Va i Jönköping med min syster igår=) Hälsade på mormor och va på Tokarp med såklart=)
Trevligt värre..kvällen va rätt tråkig, sov sådär bra inatt..

Idag har jag jobbat, (delad tur) sen hem och käkade frukost, fixade lite här hemma, åkte iväg och tränade, åkte hem och fortsatte att städa, åkt och köpt blommor och krukor=) Fint blev de=) Och nu har ja käkat tonfisksallad, och nu ska ja snart iväg till jobbet igen då..så har min dag sett ut!
Önskar att den va slut nu, är lite seg:P haha...
Saknar min älskling nått så otroligt mycket!! Vill mysa med honom, har inte träffat honom så mycket de senaste dagarna eftersom ja jobbade i helgen och igår var ja i Jönköping och sen va hans kompis här igår med å så..

Jaha, mitt stora problem just nu, är om de blir nån fest på lördag eller inte, förmodligen inte eftersom de inte är nån som har hört av  sig än om de vill komma eller inte!..och jag har en konstig känsla av att de inte är nån som vill komma så..:(
Fan vilket liv man har alltså..ska de va så jäkla svårt att ta sig till Sävsjö för att träffa mig?
Trodde jag var värd lite mer, blir riktigt ledsen faktiskt, inte en enda som har vart här och hälsat på mig och det gör så äckligt ont!
Okej, Sandra kommer förmodligen på torsdag, men hon är den första av mina kompisar isf, och jag har snart bott här i ett halvår:O Shit va länge..men aa, det är riktigt dåligt tycker jag..har man inga vänner bara för att man flyttar?
Det är knappt de vill träffa mig fast ja kommer till Jönköping, jag vet inte hur många gånger jag har åkt mellan Jkpg och Sävsjö...otroligt oändligt många gånger, och de är inte så jobbigt eller svårt, och jag tror att de är lika långt från Sävsjö till Jönköping som det är från Jönköping till Sävsjö, eller?
Nee de kanske är längre från Jönköping till Sävsjö eftersom det inte har vart någon här än..

Hmm..om ni får skuldkänslor så säger jag BRA!!
Jag ska inte tvinga hit er, men säg de isf, istället för att bara skita i att inte säga nått alls..de är riktigt dålig stil!

Jaja, nu har ja fått ur mig lite aggressioner å sådär..kan ja väl snart gå iväg till jobbet..
Hmm..Kommer va ledsen i ögat:/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0